Ova politika uspostavlja odgovornost za uspostavljanje i održavanje sistema upravljanja kvalitetom u laboratorijima sa ciljem postizanja dobrih rezultata za kupce.
Politika kvalitete laboratorija je neprestano održavanje i poboljšavanje efektivnosti primijenjenog sistema upravljanja u svrhu održavanja i stalnog poboljšavanja kvaliteta usluga za kupce, te stalnog povećanja tehničkog i stručnog nivoa.
Politika kvaliteta ostvaruje se:
  • kontinuiranim ispunjavanjem zahtjeva standarda, zakonskih odredbi i zahtjeva kupaca;
  • stjecanjem povjerenja kupaca da će se očekivani kvalitet postići i održavati;
  • stalnom obukom i praćenjem stručne osposobljenosti;
  • provedbom svih ispitivanja u skladu s utvrđenim metodama i zahtjevima kupaca;
  • postizanjem propisane tačnosti rezultata ispitivanja prema standardima;
  • nepristranošću ispitivanja, tj. da se osoblje laboratorija ne izlaže poslovnom, finansijskom ili kakvom drugom pritisku koji bi mogao utjecati na njihovo stručno mišljenje i zadovoljavanjem zahtjeva standarda BAS EN ISO/IEC 17025;
  • provođenje dobre profesionalne prakse i kvalitete ispitivanja.

Ciljevi sistema upravljanja kvalitetom laboratorija su određeni :

  • politikom kvaliteta laboratorija i stalnim usavšavanjem laboratorijskih metoda ispitivanja
  • postizanjem statusa akreditiranih laboratorija.
    Svaki zaposlenik laboratorija, izjavom, potvrđuje da je svjestan svog značaja i važnosti za postizanje ciljeva sistema upravljanja, da je u granicama svojih odgovornosti i ovlaštenja dobro upoznat s dokumentima sistema upravljanja i da je u svom radu obavezan provoditi politiku kvaliteta i primjenjivati propisane procedure i uputs

Direktor:
prof.dr.sci. Sead Karakaš,
spec.epidemiologije